تولد دوباره “بچه زرنگ”

هنر

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از بازارسازی فرهنگی برای انیمیشن “بچه زرنگ” و عرضه ۴۰۰ محصول در این رابطه خبر داد.

حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از برنامه این مرکز برای فعالیت در عرصه بازارسازی فرهنگی خبر داد و گفت: بنا داریم برای تولیدات کانون، اعم از انیمیشن و فیلم، در این مسیر فعالیت کنیم.

وی از بازارسازی فرهنگی برای انیمیشن “بچه زرنگ” خبر داد و افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا محصولاتی را حوزه نوشت‌افزار، پوشاک و … با طرح انیمیشن “بچه زرنگ” تولید و عرضه کنیم. تعداد اقلام این بخش به 400 محصول فرهنگی خواهد رسید.

گفته می‌شود انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» توانسته با نزدیک به 70 میلیارد تومان رکورد پرفروش‌ترین فیلم کودک و با بیش از دو میلیون و 200 هزار نفر مخاطب، رکورد پرمخاطب‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ سینمای ایران را کسب کند.

«بچه‌زرنگ» به کارگردانی بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی روایت پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند و در قصه‌ای ماجراجویانه در دل جنگل، سعی در نجات آخرین ببر ایرانی دارد.

این انیمیشن محصول مشترک گروه هنرپویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

, , , , , , , , , ,
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید